Home > Блог > Інтернет-маркетинг > Більше половини користувачів Інтернету готові розкрити приватні дані про місцезнаходження на додаткові знижки та бонуси
Більше половини користувачів Інтернету готові розкрити приватні дані про місцезнаходження на додаткові знижки та бонуси
Додаткові знижки в обмін на приватність: більше половини інтернет-користувачів у світі готові розкрити місце свого проживання та інші контактні дані в обмін на різні акції – купони, знижки, маршрути та інформація про товари. Такі дані опублікувала у звіті аналітична корпорація JiWire.
З квітня по червень 2011 року компанія JiWire збирала рекламні дані з 450 000 відкритих WiFi точок, в цей же період було опитано 2,800 клієнтів JiWire WiFi Media Channel. 90% опитаної аудиторії мали ноутбуки, 58% – смартфони, 32% – планшетні комп’ютери. На порядок менше користувачів воліли MP3-плеєри, ігрові приставки, електронні книги та нетбуки.
Більше половини цієї аудиторії близько 53% користувачів висловили готовність розкрити інформацію про місцезнаходження в обмін на можливість користуватися додатковими акційними бонусами. Минулого року цей показник був дещо нижчим – 51%. А ось у віковій панорамі серед аудиторії до 34 років показник подібної активності ще вищий, і зараз на рівні 60%.
Найбільшою популярністю серед користувачів інтернету мають різні дані про розпродажі та рекламні акції, що проходять в межах милі від їхнього місцезнаходження (29%). На другому місці – відгуки користувачів (21%) та маршрути до заповітних точок (15%). Всього лише 9% користувачів вважають за краще отримувати купони знижок за умови знаходження точки реалізації купона в межах милі. Разом з тим, як зауважують аналітики JiWire, «споживачі в 3 рази частіше схильні відгукуватися на інформацію про розпродажі та акційні знижки, ніж про купони, незалежно від відстані».
Результати такого моніторингу стали дещо несподіваними, якщо врахувати, що нещодавно у ЗМІ та інтернет-спільнотах активно обговорювалася тема протестів проти збирання та зберігання інформації про місцезнаходження покупців.
З появою Apple Locationgate і інновацій в Android і Windows Phone 7 питання приватності користувачів піднялося в новому ключі. Дедалі більше покупців готові заперечувати у судовому порядку практику «обміну» бонусів на розголошення приватної інформації.