Процес підвищення популярності сайту потребує певних знань та достатньо часу, внаслідок чого досягнення поставленої мети буде забезпечено. Проте сьогодні виникає ще один важливий фактор, яким є бюджет, виділений для подібних робіт. Саме він часто не дозволяє завершити роботи швидше, досягаючи перших результатів уже за кілька місяців. До того ж ситуація посилюється, коли йдеться про США, […]
Детальніше“Google не довго залишатиметься виключно пошуковою компанією: у планах корпорації – завоювання та інших високотехнологічних ринків” – таку заяву зробив керівник корпорації Ларрі Пейдж (Larry Page) в інтерв’ю виданню Business Insider. Ці слова незабаром підтвердив також і голова правління Ерік Шмідт, детально розповівши про плани компанії на найближче майбутнє. Особливо примітно те, що інтереси Google, […]
ДетальнішеУряд США всерйоз зайнявся з’ясуванням питання, чи Google використовує своє домінуюче становище на ринку для просування власних продуктів і сервісів. У поле зору спецкомісії насамперед потрапить робота нової соціальної мережі Google+, щоб таким чином прояснити, чи маніпулює компанія пошуковими результатами. Нагадаємо, минулого тижня Google анонсував пошукові новинки, які ще більше персоналізують пошук. Ця ідея покликана […]
ДетальнішеУ зв’язку з тим, що вимоги аудиторії користувача стають все більш високими, компанія Yahoo! удосконалює низку своїх сервісів. Про подальший розвиток пошукової компанії розповів у своєму офіційному блозі Yahoo! старший віце-президент підрозділу ринків та пошуку. Головною прерогативою свого пошуку керівництво Yahoo вважає наявність великої кількості супутніх сервісів, зокрема: Yahoo Finance, Yahoo Sports, Yahoo Local, OMG […]
ДетальнішеНа сьогоднішній день тенденція mobile-first index не є несподіваною для досвідчених користувачів. Тим не менш, подібна тема продовжує генерувати бурхливу реакцію, тому не приділити їй увагу просто неможливо. Вперше про подібне явище заговорили тоді, коли в Google кілька років тому повідомили про тест подібного пошукового методу. Звичайно, те, що починають тестувати, планують застосувати в подальшому, […]
ДетальнішеАбсолютно бездоганних речей не буває. Але що заважає наблизитись до досконалості шляхом модернізації вашого ресурсу? Підсумком стане сприятливе відношення пошукових роботів і прекрасне ранжування, а це погодьтеся чимало. Існує 14 ключових моментів оптимізації. Ми розглянемо докладно кожен із них. 1.Доступні для розуміння URL Кодові написи до кожної сторінки мають бути короткими, простими для людського розуміння. […]
ДетальнішеНапередодні зимових свят інтернет-гігант Google дещо розширив сніпети для сайтів, які публікують інформацію про товари, різні кулінарні рецепти, звіти про події, а також для ресурсів різних програм. Про це повідомили представники компанії у своєму офіційному блозі. Коли користувачі звертаються до пошукової системи Google, вони досить ясно уявляють собі те, що шукають. Однак, щоб зрозуміти, які посилання з видачі […]
ДетальнішеНайбільша світова соціальна мережа Facebook купує технологію розпізнавання облич на фотографіях. Про те, що компанія уклала угоду з її виробником – ізраїльським стартапом Face.com стало відомо напередодні з офіційного блогу Face.com. Сума угоди поки що не розголошується, проте, за оцінками експертів галузі, на кону – 100 мільйонів доларів. Про те, що сторони мають намір укласти угоду, […]
ДетальнішеКомпанія FlamingoSoft представила світові нову версію seo-інструменту від Semonitor 5. За повідомленнями розробників, в її основі – ідея «серверного підстраховки», що дозволяє об’єднати в одному переваги програм та сервісів, а також позбавившись традиційних недоліків. Semonitor 5 може емулювати роботу людини, використовувати Yandex.xml, проходити CAPTCHA-захист. У разі збою в процесі збору даних або тоді, коли користувач […]
ДетальнішеДовідковий центр ” Інструменти для веб-майстрів ” почав повідомляти користувачів у разі виявлення пошуковими алгоритмами Google зміни URL-адреси сторінки ресурсу. Повідомлення ” Detected New Page ” зараз активно обговорюються на форумі WebmasterWorld. Тепер щоразу при виявленні на сторінці 301 або 302 редиректа або контенту, що відповідає контенту з іншої сторінки ресурсу, Google буде повідомляти вебмайстрів відповідним попередженням. Ось наприклад: « The […]
Детальніше(067) 525-99-99