Чисельність американської аудиторії Facebook у травні знизилася порівняно з квітнем та березнем – такі дані представила напередодні аналітична компанія comScore.
За минулий місяць соцмережа Facebook відвідало близько 158.01 мільйона унікальних відвідувачів, у квітні цей показник був на рівні 158.69 млн, у березні – 158.93 млн.
Підтримка користувацького інтересу до соцмережі, а також боротьба з «набриданням» ресурсу — чи не найважливіше і найскладніше завдання для соціальних медіа, вважають експерти галузі. У цьому плані рішенням від Facebook можна вважати постійне впровадження нових опцій, зокрема, «Хронологію», запропоновану цьогорічною аудиторією, та можливості фотосервісу Instagram, який буде введений в дію після завершення покупки компанії.
Водночас, важливо відзначити, що ComScore змінив технологію підрахунку числа користувачів, що дещо ускладнило річне порівняння показників. Стара технологія дозволяла comScore заявляти про 157.22 мільйона користувачів Facebook у травні 2011, що свідчить лише про 0.5% річного приросту користувальницької аудиторії .
А ось нова методика може дещо занижувати кількість користувачів, тому за рівних умов динаміка приросту була б більшою. Про це заявив представник ComScore.
Порівнюючи фактор часу, які користувачі провели на сторінках сервісу, аналітики ComScore представили такі дані: 380.8 хвилин за травень та 378.9 хвилин за квітень. У 2011 році цей показник склав 374.9 хвилин перебування на сайті.
За даними опитувань інших компаній, зокрема Reuters та Ipsos Public Affairs, двоє з п’яти користувачів Facebook відвідують сайт щодня. Половина з опитаних проводить на Facebook стільки ж часу, як півроку тому.