Home > Блог > Інтернет-маркетинг > AOL, Yahoo і Microsoft об’єднаються для продажу реклами

AOL, Yahoo і Microsoft об’єднаються для продажу реклами

Опубликовано 22.06.2022 Від

AOL, Yahoo і Microsoft вже незабаром можуть об’єднатися для продажу реклами із загального фонду сайтів. Про це заявило керівництво трьох компаній на зустрічі з групою лідерів з рекламних бюджетів та представниками провідних майданчиків.

Головна мета такої дії – підвищення привабливості для великих сайтів та рекламних агентств, тобто – конкурентоспроможність з Google, але, крім того, компанії можуть досить істотно знизити витрати на розвиток рекламних мереж, що обходиться цим компаніям досить дорого.

Планується, що трійка партнерів продаватиме рекламні місця “Class 2 display” – графічну рекламу, яка зазвичай продається за допомогою рекламних мереж. Теоретично це виглядатиме так: після отримання замовлення показ певного роду, AOL, наприклад, зможе реалізувати його, залучаючи до співпраці Microsoft і Yahoo.

Доходи від реклами теж будуть ділитися між трьома компаніями, і такий спосіб буде вигіднішим, ніж робота з рекламними мережами третіх сторін.

Об’єднання компаній для рекламного продажу має здійснитися вже наприкінці цього року.

 

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)