AOL, Yahoo і Microsoft вже незабаром можуть об’єднатися для продажу реклами із загального фонду сайтів. Про це заявило керівництво трьох компаній на зустрічі з групою лідерів з рекламних бюджетів та представниками провідних майданчиків.
Головна мета такої дії – підвищення привабливості для великих сайтів та рекламних агентств, тобто – конкурентоспроможність з Google, але, крім того, компанії можуть досить істотно знизити витрати на розвиток рекламних мереж, що обходиться цим компаніям досить дорого.
Планується, що трійка партнерів продаватиме рекламні місця “Class 2 display” – графічну рекламу, яка зазвичай продається за допомогою рекламних мереж. Теоретично це виглядатиме так: після отримання замовлення показ певного роду, AOL, наприклад, зможе реалізувати його, залучаючи до співпраці Microsoft і Yahoo.
Доходи від реклами теж будуть ділитися між трьома компаніями, і такий спосіб буде вигіднішим, ніж робота з рекламними мережами третіх сторін.
Об’єднання компаній для рекламного продажу має здійснитися вже наприкінці цього року.