Home > Блог > Інтернет-маркетинг > AdWords модеруватиме призупинену рекламу

AdWords модеруватиме призупинену рекламу

Опубликовано 21.06.2022 Від

adwords moderiruet reklamu

З сьогоднішнього дня в AdWords тепер можна буде модерувати та призупинені оголошення. Про це повідомили на веб-майстри Google AdWords.

Така функція сприятиме зручності роботи рекламодавців із системою, щоб уникнути зайвих затримок при затвердженні реклами. Перевірка таких оголошень на AdWords дозволяє рекламодавцям вільно і простіше створювати та керувати рекламними кампаніями.

Як повідомляють фахівці AdWords у своєму блозі, нові та раніше призупинені неперевірені оголошення будуть піддаватися стандартній процедурі розгляду реклами. Ті повідомлення, які не пройдуть перевірку, будуть блокуватися системою. Водночас рекламодавці зможуть їх відправити і на повторну перевірку.

Докладнішу інформацію та інструкції можна знайти у Довідковому центрі AdWords.

 

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)