З сьогоднішнього дня в AdWords тепер можна буде модерувати та призупинені оголошення. Про це повідомили на веб-майстри Google AdWords.
Така функція сприятиме зручності роботи рекламодавців із системою, щоб уникнути зайвих затримок при затвердженні реклами. Перевірка таких оголошень на AdWords дозволяє рекламодавцям вільно і простіше створювати та керувати рекламними кампаніями.
Як повідомляють фахівці AdWords у своєму блозі, нові та раніше призупинені неперевірені оголошення будуть піддаватися стандартній процедурі розгляду реклами. Ті повідомлення, які не пройдуть перевірку, будуть блокуватися системою. Водночас рекламодавці зможуть їх відправити і на повторну перевірку.
Докладнішу інформацію та інструкції можна знайти у Довідковому центрі AdWords.