Facebook став найпопулярнішою соціальною мережею навіть у Бразилії, де раніше традиційно домінував соціальний сервіс Google Orkut. Цікаво, що такий результат став можливим, у тому числі, і завдяки самій корпорації Google.
Якщо покладатися на дані, які Facebook заявила у документах для IPO, загальна кількість активних користувачів соцмережі у Бразилії за 2011 рік збільшилась утричі. Цей факт зробив Facebook лідируючою мережею в країні і тим самим відсунути на другий план багаторічного лідера Orkut.
Аналітики вважають, що заслуга Google в тому, що Бразилія стала таким ринком, що швидко зростає для Facebook – очевидна. До моменту появи у 2004 році соціальної мережі Orkut інтернет-активність у країні була на вкрай низькому рівні. Вже потім люди почали активно відвідувати інтернет-кафе або брати кредити на покупку комп’ютера – все це здолалося заради ресурсу Orkut, тоді його вважали чи не «національним феноменом». А тепер ці користувачі активно переходять на платформу Facebook.
Завдяки Orkut жителі Бразилії отримали уявлення про соціальні медіа. Він відрізнявся доступним інтерфейсом та підтримкою португальської мови, це вигідно відрізняло ресурс про прямих конкурентів – Friendster чи MySpace.
Однак, нездатність розробників Orkut якісно оновити сервіс та перевести його на новий рівень шляхом впровадження нових розробок відкрило перспективи нових конкурентів. Цим вміло скористався, насамперед, Facebook, який став цікавим бразильським користувачам своїми новими додатками та соціальними іграми.