Корпорація Google збільшила свій прибуток на 36% у другому кварталі 2011 року порівняно з аналогічним періодом 2010 року, повідомляє видання AdAgeDigita з посиланням на агентства eMarketer і comScore. Якщо перевести відсотки у грошовий еквівалент, то це число буде 2,5 млрд дол. США. Відзначимо те, що пристойну частину доходу компанії приносить саме Google-пошуковик, який є також чудовим рекламним майданчиком.
Так, за другий квартал 2011 року загальний прибуток корпорації Google від продажу платних посилань зріс на 18% порівняно з 2010 роком. А ось загальний обсяг продажів збільшився до 9 млрд. дол. США. Фахівці пов’язують це і з тим, що на 12%, порівняно з минулим роком, зросли ціни за клік для рекламодавців.
Таке бурхливе зростання рекламної діяльності інтернет-гіганта пов’язане і з тим, що на сьогоднішній день Google займає 66% загального ринку пошуку.
Зауважимо і те, що прогнози аналітиків щодо зростання пошукової реклами в США на найближчі 5 років сходяться на позначці 33 млрд. дол. США, а це – збільшення зростання на 78%. Швидше за все, левова частка цих грошей перейде саме Google, поки Bing та Yahoo не здатні скласти конкуренцію.