Яндекс експериментує з нестандартними форматами реклами у соціальній мережі Facebook. Про це представники компанії повідомили у Блозі Рекламних технологій Яндекса.
Дивувати рекламодавців та користувачів новою та незвичайною рекламою фахівці мають намір у рамках рекламних спецпроектів Яндекса – таким чином рекламісти корпорації мають намір ділитися своїми ідеями та способами реалізації нестандартних рекламних розміщень.
Всі, хто цікавиться нестандартними форматами рекламних оголошень на Яндексі, а також ті, хто бажає бути в курсі всіх нових спецпроектів корпорації, можуть підписатися на оновлення сторінки, натиснувши кнопку Like на сторінках Facebook. Крім того, тут же можна буде брати участь в обговореннях представлених робіт, нових ідей, а також перевагах та недоліках пропонованих нестандартних рекламних розміщень на Яндексі.