Функціонал Google AdWords заохочуватиме якісні цільові сторінки. Як повідомляють фахівці Google AdWords у своєму блозі, сервіс контекстної реклами здійснюватиме масовий запуск оновленого алгоритму ранжування по всьому світу, та віддаватиме перевагу якісним ресурсам при обчисленні показника частотності пошукових запитів. Головна мета інновації – покращення роботи користувачів у плані пошуку рекламних оголошень.
Подібне оновлення дозволить якісним ресурсам (принаймні, як їх визначить Google) займати вищі позиції в пошуковій видачі за відносно низької ціни за клік. Головні параметри оцінки – робота з контентом та ключовими словами.
Як зауважують представники сервісу контекстної реклами від Google, реформа покликана посилити бажання і мотивацію рекламодавців працювати з цільовими сторінками ретельніше, щоб контент сторінки максимально відповідав пошуковим запитам.