Напередодні зимових свят інтернет-гігант Google дещо розширив сніпети для сайтів, які публікують інформацію про товари, різні кулінарні рецепти, звіти про події, а також для ресурсів різних програм. Про це повідомили представники компанії у своєму офіційному блозі.
Коли користувачі звертаються до пошукової системи Google, вони досить ясно уявляють собі те, що шукають. Однак, щоб зрозуміти, які посилання з видачі приведуть користувачів на сайти, що цікавлять, їм необхідна допомога. Таким чином, основне завдання Google – дати користувачеві уявлення про вміст, що міститься на сайтах, прямо з результатів видачі. Ось чому ми і вирішили використати розширені сніпети », – повідомляється у блозі.
Разом з тим команда фахівців Google нагадує вебмайстрам, що використання додаткової розмітки на сайтах ресурсів дасть можливість пошуковику краще просувати контент сторінок у видачі.
Серія навчальних відеороликів від Google покликана допомогти вебмайстрам при створенні розширених сніпетів.
Додамо і те, що на початку грудня 2011 року російський пошуковик Яндекс уже запровадив функцію підтримки розмітки Schema.org для кулінарних рецептів. Щоб це зробити, власники кулінарних сайтів за допомогою схеми Recipe повинні просто розмітити рецепти на своєму ресурсі – у результатах Яндекс.Пошуку їх сніпети автоматично стануть наочнішими.
Більш того, напередодні свят, Яндекс теж дещо розширив систему сніппетів, почавши транслювати в сніппетах до головних сторінок компаній і організацій посилання на їх облікові записи в соціальних мережах . Таке оновлення відбулося лише у сайтах магазинів з подарунками, туристичних агенцій та деяких інших компаній.