Home > Блог > Інтернет-маркетинг > Pinterest – перспективна соціальна платформа для реклами

Pinterest – перспективна соціальна платформа для реклами

Опубликовано 22.06.2022 Від

 

На ринку соціальних медіа з’явилася ще одна перспективна мережа , що швидко зростає, яка незабаром може стати дуже успішним маркетинговим інструментом для ведення бізнесу. Такі оцінки аналітики галузі дають новий сервіс Pinterest.

 

Pinterest є онлайн-дошкою, яка дозволяє організувати представлення колекції улюблених картинок та зображень за тематичним розмежуванням. Коли на дошку додається («приколюється») новий малюнок, всі передплатники бачать її, можуть відзначити оцінкою, прокоментувати або «переколоти» на свою власну дошку. Подібно до контенту в Facebook, картинки в Pinterest часто стають «вірусами».

 

На Pinterest, таким чином, наприклад, майбутні нареченої можуть поділитися картинками-ескізами весільного вбрання, а бажаючі купити машину – моделями, що сподобалися, а це означає, що для бізнесу відкривається новий грунт для якісної реклами величезного спектру товарів і послуг.

 

Pinterest була запущена в 2010 році і зараз дуже бурхливо розвивається. У грудні 2011 року аудиторія сервісу вже налічувала більше 7 мільйонів користувачів, цей показник виявився на 1.6 мільйона більше, ніж у вересні.

 

Разом з тим, загальна кількість трафіку, що веде до переходу на корпоративні сайти та блоги, перевищує кількість трафіку з таких популярних ресурсів, як YouTube, Google+ та LinkedIn, причому разом узятих. Про це повідомляє аналітична компанія Shareaholic.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)