Близько 28% від усіх рекламних показів у США у 2011 році (включаючи банери та відеорекламу) припало на долю найбільшої у світі соціальної мережі Facebook. Це повідомило напередодні агентство Bloomberg з посиланням на офіційні дані дослідження компанії ComScore.
Для порівняння, у 2010 році цей показник для Facebook був на порядок нижчий – 21%.
Друге місце за кількістю трансляцій рекламних оголошень йде компанія Yahoo! Inc, на чию частку припадає до 11% усіх рекламних показів у США.
Третіми стали ресурси Microsoft – відсоток рекламних показів з їхньої платформі країною становила 4,5%. Список замикає Google Inc з часткою 3,6%.
За словами аналітиків, саме 800-мільйонна аудиторія Facebook зробила ресурс найпривабливішим для рекламодавців. У цьому світлі примітна і статистика – у 2011 році соцмережа залучила до 16% від усіх рекламних інвестицій у США.