У Яндекс.Директі з’явився новий оператор – квадратні дужки [], що дозволяють встановлювати фіксований порядок слів у фразі. Про це повідомляє блог рекламних технологій Яндекса.
Оператор «[ ]» (квадратні дужки) дає можливість задавати покази оголошень виключно для тих запитів користувача, які містять у собі певний порядок слів. Наприклад, якщо задано ключове слово «[купити квиток у пітер]», рекламне оголошення у вигляді запитів «пітер квиток купити», «пітер квиток» або «купити квиток пітер» транслюватися не буде.
Новий функціонал дає можливість гнучкіше вибудовувати рекламну кампанію з просування подібних, але не однакових послуг.
Усередині квадратних дужок допустимо символ «!» для фіксації словоформи, також можливе додавання мінус-слів та оператора “”””. А ось стоп-слова всередині квадратних дужок фіксуються і для пошукових запитів є обов’язковими: ключове слово [решітка для каміна] за змістом одно ключове слово [решітка +для каміна]. Якщо фраза поміщена у квадратні дужки, необхідності ставити оператор «+» перед приводами немає.