Найбільша світова соціальна мережа Facebook спільно з маркетинговим агентством Definition6 представили громадськості спеціальну програму «Timeline Movie Maker», за допомогою якої користувачі зможуть створювати власні відеофайли на основі контенту, завантаженого в «Хроніку». Про це напередодні повідомили низку західних ЗМІ.
Відомо, що новинка буде проста і зручна у використанні: щоб активувати програму користувачеві (власнику облікового запису на Facebook) достатньо лише клікнути по кнопці «Make Your Movie» («Зробити свій фільм»). І, тим не менш, тут є свій нюанс: після того, як програма запуститься, вона вимагатиме від користувача надати доступ до особистої інформації: email-адреси та персональних даних з облікового запису (дату народження; інформації про рідне місто та місцезнаходження, сімейне становище, релігійних та політичних поглядах, відомості про місце роботи та ін.). Більше того – програма запросить дозвіл доступу до всієї інформації про події, фотографії, відео, «Лайки» та решту контенту, що міститься в «Хроніці».
Після того, як власник облікового запису на Facebook підтвердить згоду надати всю необхідну інформацію системі, буде автоматично згенеровано відеоверсію його облікового запису. Після створення відеохроніки кожен користувач зможе коригувати її на свій розсуд, супроводивши музичним файлом (на момент запуску буде доступно 5 видів саундтреків). Незабаром функціонал Timeline Movie Maker буде доступний англійською, французькою, іспанською та німецькою мовами.
Зауважимо і те, що ділитися своїми відеороботами з друзями та спільнотами користувачі зможуть не тільки в межах Facebook.
Як вважають аналітики галузі, даний функціонал було розроблено для популяризації оновленого інтерфейсу облікових записів Timeline, адже найближчим часом має відбутися автоматичний переклад на нього всіх користувачів.
При цьому слід зазначити, що інновація має і суто комерційні цілі. За словами представників Definition6, новий сервіс призначений для того, щоб користувачі могли знайомитись із контентом «Хроніки» за допомогою персоналізованого відео. У зв’язку з цим Facebook як платформа демонструє маркетологам нові шляхи взаємодії зі споживачами на емоційному рівні, надаючи ще сильнішу персоналізацію.