За четвертий квартал 2011 року прибуток пошукової компанії AOL склав 576, 8 млн. дол. США, – це на 3% менше, ніж сума виручки за аналогічний період 2010 року, коли цей показник у грошовому еквіваленті дорівнював сумі 596 млн. дол. США . Про це повідомляє ресурс TechCrunch.
І, разом з тим, навіть такі результати виявилися вищими за прогнози низки експертів. Так, у Q4 2011 чистий прибуток AOL на акцію склав 0,23 дол. США (у той час, як аналітики розраховували на 0,16 дол. за акцію).
До того ж, загальна сума чистих активів склала близько 22,8 млн.дол. США та знизилася на 66% порівняно з аналогічним показником за 2010 рік. Тоді він дорівнював сумі в 66,2 млн. дол. США.
Додамо і те, що, за даними квартального звіту, загальний дохід AOL від реклами зріс на 10%, а ось доходи від підписки зменшилися на 18%. У свою чергу динаміка приросту доходів від медійної реклами склала 15%, а доходи від розміщення реклами на партнерських ресурсах зросли на 20%.
Як повідомив головний виконавчий директор AOL Тім Армстронг (Tim Armstrong), фінансові результати за четвертий квартал 2011 висунули на перший план можливості AOL методично покращувати пропозиції, орієнтовані на кінцевих споживачів.