Ведення комерції як онлайн передбачає створення власного ресурсу. Для цього необов’язково “винаходити велосипед”, достатньо скористатися однією з готових платформ. За якими критеріями її обирають? Наводимо перелік найактуальніших майданчиків із короткими характеристиками.
PrestaShop
Унікальні переваги майданчика полягають у:
зручне підключення модулів;
формуванні звітності;
глибокої аналітики трафіку;
можливості відстеження поведінки відвідувачів;
доступності техпідтримки.
OSCommerce
Період існування платформи наближається до 2 десятків років, за які було проведено чимало удосконалень. Популярна у всіх куточках планети. Крім відсутності фіксованої плати за використання, має й інші переваги:
відкритість вихідного коду;
врахування індивідуальних потреб розробника;
безліч шаблонних інтерфейсів без додаткової тарифікації;
велика кількість корисних доповнень;
простота адміністрування.
VirtueMart
Призначений для координації сайтів Joomla. Відрізняється максимальною простотою конструкції. Користувач самостійно може настроїти майданчик під себе. Особливий плюс – відсутність будь-яких обмежень під час розміщення карток товарів. Є підтримка кількох видів валют.
OpenCart
Характерна перевага – універсальність використання (для цього потрібно, щоб сервер підтримував MySQL або PHP). Один із найкращих варіантів для організації пошукової оптимізації. Ідеальний вибір для бізнесменів-початківців, що полегшує процес управління покупками. Відмінний нюанс – можливість прямої сплати податків.
UberCart
Ідеально підходить для ефективних продажів вузькоспеціалізованих товарів та послуг (авіаквитків тощо). Майданчик доступний для інтегрування з іншими системами.
Magento
За час існування (близько 10 років) встигла заслужити на довіру безлічі розробників. Відкритість вихідного коду поєднується з іншими сильними сторонами:
висока стабільність у роботі;
опрацьована у деталях структура;
простота налаштувань;
велика кількість корисних функцій;
можливість індивідуального підстроювання відповідно до власних уподобань.
ZenCart та ZeusCart
Схожі назви, але різниця в опціях – величезна. Характерною відмінністю першого майданчика є найвища якість CSS. Однак на противагу численним плюсам є і вагомий мінус – обмеженість у кількості товарів, що завантажуються. Якщо буде перевищено ліміт, не виключено гальмування системи. На додаток до цього потрібно використовувати зовнішні шаблони та тонке налагодження.
Другий варіант підходить для невеликого чи середнього бізнесу. Якщо ви тільки розпочали свою справу або недавно взялися за його розкручування – це найкращий вибір. Оригінальна характеристика – наявність привабливого, простого розуміння інтерфейсу. Є можливість проведення оптимізації для пошукових систем.
Вибір потрібної платформи – складна справа. Тому, якщо ваші експерименти не мали успіху, краще довіритися професіоналам.