YouTube очікує збільшення кількості аудиторії за рахунок доступності кнопки сайту на різних додаткових пристроях, а також великої кількості нового контенту. Про це повідомив один із керівників напряму Роберт Кінкл (Robert Kyncl). Нова цільова установка для сервісу, аудиторія з 800-мільйонною аудиторією на місяць – завоювання місця головного каналу для глядачів.
Серед ключових факторів активного зростання сервісу YouTube Роберт Кінкл називає розвиток пристроїв, сумісних із сервісом. За його даними, на даний момент YouTube вже працює з 350 мільйонами пристроїв, включаючи планшети, телефони та телевізори.
За словами Кінкла, тільки на мобільних телефонах глядачі переглядають близько 500 мільйонів роликів щодня, і ця цифра вдвічі більша, ніж минулого року. Проте такі темпи зростання не дають змоги прогнозувати статистику надалі.
У 2011 році з метою пропозиції користувачам структури «каналів» за інтересами, YouTube провів комплексну реорганізацію сайту. Таким чином, за минулий рік сайт отримав пропозиції про партнерство від 500 провайдерів контенту та підписав угоди зі 100 із них. Разом з тим Роберт Кінкл не повідомив, за рахунок чого новий контент змінює поведінку постійних користувачів сервісу.
В середньому щохвилини на YouTube користувачами завантажується 48 годин відеофайлів.