Home > Блог > Без категорії > 11 етапів SEO-просування сайту

11 етапів SEO-просування сайту

Опубликовано 20.06.2022 Від

SEO-promotion

Ви створили свій сайт, але через час зрозуміли, що його розкруткою має займатися людина, яка в цій справі є професіоналом. Вивчивши ваш сайт, ця людина надає вам список того, що потрібно зробити з сайтом. Але ви розумієте, що ці дії призведуть до повної зміни оформлення сайту та текстів на ньому. Як можна бути впевненим, що подібні дії справді необхідні та призведуть до потрібного результату?

Незалежно від місця створення сайту та його просування, існує кілька правил та прийомів, без яких SEO-просування неможливо і всі зусилля підуть нанівець. Безсумнівно, всі дії немає чітких вказівок і обмежень, але обов’язкові етапи роботи мають бути дотримані, щоб домогтися правильного і грамотного просування.

1. Аналіз сайту, тематики та конкурентів

Цей етап є актуальним лише для деяких проектів, а саме:

Для інших проектів цей етап буде неефективним.

Що робить SEO-фахівець на цьому етапі? Він отримує доступ до сайту і починає його вивчення, після якого може скласти список робіт з даного сервісу. Які саме дії робить SEO-фахівець:

  • проводить аналіз видимості майданчика за пошуковим запитом та по переходу через пряме посилання;
  • аналізує сайти конкурентів за такою самою тематикою, щоб визначити рівень ефективності раніше виконаних дій;
  • також вивчає сайти конкурентів щодо нововведень у залученні відвідувачів;
  • вивчає пошукові запити, якими відвідувачі можуть перейти на потрібний сайт;
  • створює список тих ключових запитів, щоб потрібні слова вписати в текст на сайті;
  • проводить аналіз проблем на сайті, через які відвідувач може залишити сторінку та відвідати конкурентів у пошуку потрібної інформації.

Навіщо фахівець проводить усі ці дії? Вони потрібні для того, щоб визначити, наскільки серйозна робота і скільки часу це займе. Також варто визначити, чи варто сайт адаптувати під мобільні пристрої, оскільки аналіз допоможе з’ясувати, з яких пристроїв відвідувачі найчастіше заходять на сайт.

Про важливі зміни на сайті фахівець повідомляє творця відразу ж, щоб уточнити, на які дії він погоджується і на який бюджет розраховує, оскільки зміни коштують значні витрати.

Глобальні роботи проводяться в першу чергу, тому що без них деякі покращення сайту будуть неможливі, а фахівець опиниться в безвиході. Це призведе до того, що доведеться всю роботу робити наново. А це додаткові витрати фінансів та часу.

2. Формування первинного ядра пошукових запитів

Semantic SEO

Цей етап актуальний для тих самих проектів, що й перший. На даному етапі спеціаліст уже має список робіт, які слід провести, та бюджет на них. Тепер він має визначитися з частотністю семантичного ядра. Воно потрібне для наступних дій:

  • формування структури сайту;
  • створення шаблонів генерації;
  • написання ефективних текстів перших вітальних сторінках;
  • створення грамотної анімації на сайті;
  • усунення несправностей із головним меню;
  • зовнішня оптимізація сайту;
  • аналіз видимості сайту під час переходу на нього із зовнішніх посилань.

Семантичне ядро ​​може включати як кілька пошукових запитів, так і кілька тисяч. Їхня кількість залежить від структури та сенсу майданчика. Наприклад, інтернет-магазин не може містити менше ніж сотню тисяч пошукових запитів.

Створення семантичного ядра у фахівця з великим досвідом може тривати кілька місяців роботи. Це складна процедура, помилка в якій може призвести до негативних наслідків та мінімальної відвідуваності сайту, що позначиться на продажах та доході.

3. Формування широкої структури сайту

Пошукові системи за певним принципом формують список посилань на сайт за ключовим запитом. Він залежить від відвідуваності, унікальності контенту та релевантності. Якщо просувати сайт на перші місця на пошуковий запит, то без широкої структури це зробити неможливо.

Структура полягає у кількості посадкових сторінок. Для інтернет-магазинів цих сторінок має бути багато, щоб відвідувачі могли з кількох запитів потрапляти на ту саму сторінку.

4. Формування завдання на внутрішню оптимізацію

На цьому етапі фахівець усуває всі помилки та неполадки. Цей процес займає багато часу, оскільки, пропустивши цей етап, можна зіткнутися з великими проблемами в роботі сайту. В цей момент SEO-фахівець формує адреси сторінок на сайті, що допоможе розміщувати подібні посилання на інтернет-майданчиках. Незабаром це допоможе відслідковувати переходи на сайт за допомогою зовнішніх посилань.

5. Організація внутрішньої перелінковки

Найчастіше проблеми з відвідуваністю відомих інтернет-магазинів пов’язані з неправильним ранжуванням посадкових сторінок. Завдання фахівця полягає в усуненні даної помилки та налаштуванні посадкових сторінок так, щоб відвідувачі могли легко потрапити з неї на головну сторінку сайту або ж на той товар, який їх цікавить. У деяких інтернет-магазинів на посадочній сторінці знаходиться пошук по сайту, який дозволяє відразу знаходити необхідний товар. Але відмічено, що при високій відвідуваності ця функція починає працювати з помилками, що призводить до зменшення клієнтів, які зіткнулися з проблемою неправильного пошуку на сайті.

6. Оптимізація контенту
Optimizaciya kontenta

На даному етапі фахівець повинен вручну сформувати метатеги та заголовки. Вони можуть у майбутньому служити пошуковими запитами, тому йому варто спочатку проаналізувати ключові фрази в майбутніх заголовках.

Дані заголовки згодом вплинуть на ранжування сторінок та їхню видимість за пошуковими запитами.

7. Робота з краулінговим бюджетом

Крулінговий бюджет пошукового робота – це кількість сторінок, яку він зможе обійти за один раз на сайті.

Новачки, які створюють свої сайти, часто роблять помилку, створюючи безліч сторінок, які не мають сенсу і на які відвідувачі не зможуть перейти, тому що на них не міститься жодного ключового запиту. Робот витрачає час на подібні сторінки і йде з сайту, так і не діставшись якісного контенту. Після чого подібний сайт не піднімається на пошукових майданчиках на жодну сходинку, а творець звинувачує у всьому SEO-фахівця, тому що він повинен був займатися його розкручуванням.

8. Поліпшення юзабіліті сайту

SEO-фахівець на даному етапі має певним способом збільшити тривалість перебування відвідувача на сайті. Найпершим кроком до цього вважається адаптація сайту під мобільні пристрої, оскільки багато відвідувачів переглядають сторінку саме з цього гаджета. Також фахівець заповнює графу «Про нас», яка вплине на час перебування відвідувача, тому дана вкладка має бути заповнена грамотно та по суті.

9. Зовнішня оптимізація сайту

Цей етап слід проводити для тих сайтів, які мають високий рівень конкуренції та великий наплив відвідувачів. Зовнішня оптимізація сайту – це розміщення посилань на сайт або його сторінки на великій кількості ресурсів.

10. Збільшення конверсії з відвідувачів у клієнтів

Щоб досягти збільшення клієнтів, необхідно мати якісний дизайн, розсилку на електронні адреси та якісний контент. Фахівець на цьому етапі має оптимізувати форму зв’язку відвідувача з менеджером, а також якісно скласти листи для розсилки. Також варто оформити вікна для відгуків, щоб відвідувачі не стикалися з проблемами під час їх написання.

11. Поетапна оптимізація сторінок

На даному, останньому етапі, фахівцю необхідно перевірити та усунути можливі помилки та проблеми на кожній зі сторінок сайту. Одночасно на всіх сторінках це зробити неможливо, тому що можна досягти проблем зі скриптом, а значить, і з сайтом.

Якщо якісно виконати цей етап, можна вважати, що робота SEO-фахівця на цьому закінчена, далі вся робота лягає на плечі творця. А саме – підтримувати якість контенту та зв’язок із відвідувачами сайту.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)